Toshiba tawar TV baru lebih nipis

Toshiba TV melancarkan TV OLED Ultra HD 4K premium baharu mereka X9900L, TV OLED pertama jenama itu di Malaysia dengan promosi menakjubkan,

Pengalaman Sekali Lagi. Kempen ini akan berlangsung dari 1 Jun hingga 30 Jun 2023.

Rakyat Malaysia akan berpeluang menyertai promosi eksklusif ini dan merebut peluang untuk memenangi pelbagai hadiah yang luar biasa, termasuk Touch’n Go e-baucar bernilai sehingga RM 3,000 melalui Cabutan Bertuah Hebat yang menarik.

Untuk menyertai promosi ini, anda perlu membeli mana-mana TV Toshiba yang layak dalam tempoh promosi. Anda kemudiannya akan menerima kupon yang boleh anda hantar melalui pos atau secara dalam talian untuk menyertai cabutan bertuah. Pemenang akan diumumkan pada 31 Julai 2023.

Berikut adalah beberapa ciri utama TV Toshiba X9900L:

  1. Panel OLED untuk kualiti gambar yang menakjubkan
  2. Ciri pintar untuk pengalaman yang lebih bersambung
  3. Reka bentuk yang bergaya yang akan kelihatan hebat di mana-mana rumah

Jika anda sedang mencari TV premium yang menawarkan yang terbaik dari kedua-dua dunia dari segi kualiti gambar dan ciri pintar, maka TV Toshiba X9900L adalah pilihan yang tepat untuk anda.

Bukan sahaja untuk pencinta filem dan permainan, TV OLED Ultra HD 4K X9900L juga memenuhi keperluan mereka yang menghargai estetika dalaman minimalis.

TV ini sepadan dengan dinding dengan bezel ultra nipis dan reka bentuk nipis, menjadi sebahagian penting ruang tamu.

Pada paparan 65”, TV ini mempunyai ciri-ciri sinematik terbaik seperti HDR 10+ dan IMAX Enhanced, memberikan visual yang menakjubkan dengan warna-warna yang terang dan kejelasan yang jelas.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Bitnami