Grab jimat kos guna Zoom untuk mesyuarat serantau

Adam Seyer

Superapp terkemuka di Asia Tenggara, Grab memanfaatkan platform Zoom untuk meningkatkan produktiviti pekerjanya termasuk dengan menggunakan Zoom Rooms untuk aktiviti pejabatnya.

Zoom memberi kuasa kepada Grab dalam penglibatan pekerja di seluruh pejabatnya di Asia Tenggara. Bagi menyokong kejayaan pekerjanya dalam persekitaran kerja yang fleksibel dan hibrid, syarikat ini menggunakan pelbagai penyelesaian platform Zoom, termasuk Zoom Rooms, Zoom Events, Zoom Meetings, dan Zoom Webinars.

“Di Grab, kami mengiktiraf kepentingan membina budaya kerja kolaborasi dan pertumbuhan berterusan dan ini hanya mungkin jika kami menetapkan pasukan kami untuk berjaya dengan teknologi dan sumber yang tepat.

“Dengan pasukan kami tersebar di Asia Tenggara dan sebaliknya, berintegrasi dengan Zoom melalui pelbagai kegunaan membolehkan kami berkolaborasi dan bekerja secara efektif,” kata Adam Seyer, Ketua Kejuruteraan Grabber Technology Solutions Grab.

“Asia Tenggara adalah tempat lahir inovasi dan kreativiti yang diketuai oleh penggerak ekonomi seperti Grab,” tambah Ricky Kapur, Ketua Asia Pasifik di Zoom.

Grab beroperasi di sektor penghantaran, mobiliti, dan perkhidmatan kewangan digital, melayani lebih dari 500 bandar di Asia Tenggara. Dengan pekerjanya yang ramai di seluruh Asia Tenggara, Grab memastikan tenaga kerjanya disediakan dengan teknologi yang tepat untuk bekerja dengan lancar dan efektif melalui Zoom.

Selain daripada penggunaan Zoom Whiteboard, penempatan Zoom Rooms oleh Grab di 400 bilik mesyuarat dan persidangan di pejabatnya membantu pekerjanya berkolaborasi.

Grab juga menggunakan Zoom Events dan Zoom Mesh untuk townhall dalaman, memanfaatkan kebolehpercayaan dan keselamatan platform Zoom untuk acara syarikat yang berskala besar.

Grab juga menggunakan Zoom Meetings dan Webinars untuk berkomunikasi secara maya dengan pasukan hibrid, rakan kongsi, dan pelanggan.

Syarikat ini juga telah mengintegrasikan Zoom untuk Tempahan Ruang Kerja, selain telah menguji guna Zoom IQ untuk Jualan, perisian kecerdasan perbualan, untuk meningkatkan kemahiran pengurus akaun platform Grab For Business.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Bitnami