VIVO tawar telefon percuma

Share Button

Anda boleh mendapatkan fon kepalasecara percuma apabila membeli vivo V11 yang dijual pada hargaRM1,699 sementara vivo V11i RM1,099. Kedua-dua model itu merupakanperanti terbaru dari vivo Malaysia yang hadir dengan keupayaanAI.

Kedua-dua peranti itu boleh didapati dalam warna StarryNight dan Nebula, manakala V11i hadir dengan warna edisi terhad iaituFairy Pink. V11 dilengkapi dengan skrin paparan Super AMOLED danteknologi Pengimbas Cap Jari dalam Paparan untuk memudahkan andamembuka kekunci melalui skrin. Bagaimanapun, kedua-duanya memilikiPaparan Skrin Penuh Halo dan menyediakan storan sehingga 128GB. Darisegi teknologi pemprosesnya pula, V11 menggunakan Snapdragon 660 AIEdengan 6GB memori, sementara V11i menggunakan MediaTek P60 dengan 4GBmemori.

Bukan itu saja, anda juga mungkin dapat memiliki vivoY91i dan pembesar suara secara percuma. Peranti itu dikatakan hadirdengan Paparan Skrin Penuh Halo 6.22 inci yang memberikan takuk lebihkecil bersama reka bentuk elegan yang menyerupai matahari terbithalo.

Y91i dilengkapi dengan sensor cap jari dan Face Accessyang membuka kekunci pada peranti serta merta dan dengan lancar.Malah ia juga memiliki bateri berkapasiti tinggi iaitu 4030mAh untukmemastikan telefon pintar anda dapat bertahan lebih lama.




Apa komen anda?